Reklamációs Feltételek – Interierdvere Kft. webáruház
Reklamációs Feltételek – Interierdvere Kft. webáruház,
melyek megszabják a Reklamációs Feltétleket (a továbbiakban csak RF) a működtető/eladó és megrendelő/vásárló között.
Bevezető rendelkezések.
1. Az Interierdvere webáruház működtetője (eladója) az Interierdvere Kft./ Gerhát Radoslav mérnök, P.O. Hviezdoslava 242/16, Zvolen 960 01.
2. Megrendelő (vásárló) a webáruházban minden olyan magánszemély vagy jogi személy, amely az áru (termék/ek vagy szolgáltatás/ok) megrendelésével elküldi az elektronikus formanyomtatványt.
3. Ez a reklamációs rend szabja meg a jogviszonyt a működtető és a megrendeő között a reklamációk intézésénél – ami a működtető által rendelkezésre bocsátott áru és szolgáltatás pontosságát és minőségét érinti
4. Reklamációnak minősül ezen reklamációs rend szerint, ha a megrendelő él azon jogával, hogy számonkéri az áru vagy szolgáltatás hibáját, amiért az eladó felel, és a megrendelő vagy kártérítést, vagy cserét igényel a szerződés feltételeinek hibás teljesítése, illetve nem teljesítése miatt.
A reklamáció menete.
1. Ezen RF értelmében a jogosult személy személyesen, írásban vagy elektronikus postán adhatja be reklamációját.
2. Ebből elsősorban a következőknek kell egyértelműnek lennie:
ki adja be a reklamációt
a reklamáció tárgya, illetve az, hogy mit követel a megrendelő
ki a reklamáció címzettje
a reklamáció időpontja
a megrendelő aláírása, illetve a jogosult személy aláírása a felhatalmazással együtt
3. Amennyiben a reklamáció a megrendelő nevében elektronikus postán, faxon vagy írásban történik egy feljogosított személy által, a reklamációhoz csatolni kell az adott ügyben való eljárásra jogosító felhatalmazást is, amellyel a megrendelőt helyettesítik.
4. Amennyiben a reklamáció nem tartalmazza a 2. pontban közölteket, illetéktelennek bizonyul.
5. A reklamáció intézésére a reklamáció megkezdésétől számítva 30 nap áll rendelkezésre. A működtető írásos okmányt állít ki a reklamáció intézéséről.
6. A reklamáció megkezdése az a nap, amelyen a megrendelő érvényesíti a reklamációt. A reklamáció megkezdése tehát az a nap, melyen:
postai csomagoknál – a reklamáció kézbesítődik a működtető székhelyének hivatalába
személyes kézbesítésnél – a reklamáció másolatán szerepel, amellyel a működtető igazolja a kézbesítést
elektronikus postán való kézbesítésnél – az elektronikus üzenet kézbesítődik a működtető elektronikus postafiókjába.
7. A többi jogviszony a működtető és a megrendelő között, melyet ez a RF nem határoz meg, az egyes működtető és megrendelő közötti szerződésekben megfogalmazottak szerint, az ezekhez vonatkozó rendelkezések, valamint a Szlovák köztársaság területén érvényes jogrend és általánosan elterjedt szabályok szerint alakul – ebben a sorrendben.
8. A működtető jogosult ezt a RF a jogi előírások és a vállalkozási közeg változásai miatt bármikor megváltoztatni vagy kiegészíteni. A működtető a RF aktuális szövegezését saját weboldalán való közléssel határozza meg.
Ez a RF 2017.11.1-vel lép érvénybe, és teljes mértékben helyettesíti az eddig érvényes RF-t. A működtető a RF változtatás jogát fenntartja előzetes figyelmeztetés nélkül is.